Armáda spustila náborovou kampaň
V první fázi bude vojsko oslovovat zájemce o práci prostřednictvím inzerátů v celostátním tisku. V dalších etapách se zaměří i na jiná média, informovala tisková a informační služba ministerstva obrany.
Noví zaměstnanci mají podle Jany Zechmeisterové z tiskové služby doplnit uvolněná tabulková místa. Jde prý o pravidelnou plánovanou akci. Armádu během loňského roku přitom opustilo 4671 zaměstnanců. K 1. lednu 2008 působilo u vojska podle údajů ministerstva obrany 38.805 lidí, ke stejnému datu letošního roku to bylo 34.134, sdělila Zechmeisterová.
Armáda pro letošek shání 1150 mužů a žen pro různé odbornosti u vojenských útvarů po celé republice. Náklady na první, lednovou etapu kampaně ministerstvo vyčíslilo na 805 tisíc korun.
Následovat mají ještě tři fáze, které se uskuteční v dubnu, červenci a říjnu a na něž navážou ještě regionální kampaně. V nich bude armáda informovat mimo jiné o konkrétních odbornostech, o něž má zájem.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz