Polsko chce omezit reklamu na pivo
Spoty by se neměly objevovat na obrazovkách před 23:00. Ministerstvo chce také zpřísnit tresty pro opilé lyžaře a vodáky.
Z průzkumu státní agentury pro řešení problémů s alkoholem vyplývá, že 27 procent chlapců ve věku jedenácti let zkusilo alkohol a 22 procent patnáctiletých přiznává, že se přinejmenším jednou opilo. "Změna je nutná, protože v Polsku pijí alkohol stále mladší lidé," uvedl pracovník agentury Krzysztof Brzózka. "Navíc přibývá dívek, které v popíjení alkoholu dohánějí chlapce," dodal.
Návrh ministerstva už vyvolal ostré protesty výrobců piva. V současnosti je v Polsku možné vidět v televizi či v kině reklamu na pivo nejdříve po 20:00. Podle pivovarníků zatím nikdo nedokázal, že existuje souvislost mezi reklamou a oblíbeností alkoholických nápojů mezi mladistvými. "Děti a mládež se při kupování piva nebo vína neřídí reklamou, ale tím, že je možné si takové nápoje koupit," uvedl mluvčí společnosti Kompanie Piwowarska Pawel Kwiatkowski.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz