Krize vyžaduje změnu propagace ČR
Do Česka sice přijelo o 2,3 procenta více turistů než v roce 2007, utratili zde ale méně peněz. Hlavní zbraní proti nastupující krizi jsou takzvané komplexní nabídky nejen ubytování a stravování, ale i relaxace a volnočasových aktivit. Krize si také žádá krizové peníze od státu a regionů na masivní propagaci ČR v prestižních zahraničních médiích, řekl na veletrzích cestovního ruchu Go a Regiontour v Brně předseda Asociace cestovních kanceláří (ACK) Viliam Sivek. Dopady krize na cestovní ruch, který v zemi zaměstnává kolem 250 tisíc lidí, budou jinak podle něj katastrofální.
"Současná situace si vyžaduje opravdu krizový plán. Na něm by měli spolupracovat s národní ekonomickou radou vlády také představitelé regionů a podnikatelé, kteří se v cestovním ruchu pohybují. My už jsme nabídli premiérovi (Mirku) Topolánkovi naši účast na řešení krize," řekl Sivek.
Krizový plán podle něj vyžaduje krizové peníze, které by měly být dány na masovou reklamu v televizích. "Aby na sledovaných prestižních zahraničních kanálech, například na CNN, běžely pořady o České republice. Ty peníze v Praze a na krajích jsou, jen je někdo musí koordinovat, prozatím si každý dělá co chce," dodal Sivek. Veletrhy cestovního ruchu podle něj v období probíhající krize utrácejí na významu a efektivnější je věnovat peníze do billboardů v zahraničí nebo do nových katalogů v cizích jazycích.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz