Z francouzské televize mizí reklama
Dolní komora francouzského parlamentu schválila postupné rušení reklamy ve veřejnoprávní televizi loni počátkem prosince a v příštích dnech se k tomu má vyslovit Senát. V něm sice vládní Svaz pro lidové hnutí (UMP) nemá jako mezi poslanci většinu, všeobecně se ale očekává, že opatření schválí.
Parlament nestihl přijmout příslušný zákon do konce loňského roku, aby mohl platit od dnešního dne. Vedení televize ale přičinlivě, jak tvrdí odpůrci opatření, vydalo proto příslušné nařízení, aby vše začalo platit, jak loni slíbil prezident Nikolas Sarkozy.
Ten ostatně vše inicioval se zdůvodněním, že jde o "zkvalitnění služby veřejnosti" a že státní televize nemůže fungovat na základě tržních pravidel. Opozice ale tvrdí, že hlava státu chce dostat státní média pod svou kontrolu, a jak se podle kritiků prý již ukázalo, už tomu tak je.
Projekt předpokládá postupné rušení reklamy - nyní mizí z vysílání po 20:00 a až do 6:00. Definitivně má být reklama z veřejnoprávní televize odstraněna do konce roku 2011.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz