Inzerce v mobilním internetu poroste
Před rokem přitom tyto výdaje byly téměř nulové. Uvedl to dnes marketingový ředitel pro rezidentní segment mobilního operátora Vodafone Lukáš Kružberský.
Podle obchodního ředitele společnosti Seznam.cz Tomáše Búřila dosud neexistoval nástroj, jak návštěvnost internetu přes mobilní telefony měřit, což je důležité pro zadavatele inzerce. V příštím roce by ale na půdě Sdružení pro internetovou reklamu měla vzniknout jednotná metodika a projekt by se měl rozběhnout. Měřit návštěvnost by měla společnost Mediaresearch, která již podobné údaje sbírá u internetových serverů.
Celkové výdaje na internetovou reklamu se v letošním roce budou podle odhadů odborníků pohybovat kolem 2,5 miliardy až tří miliard korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz