O studentské konto byl velký zájem
Kampaň byla zaměřena na vybranou skupinu studentů: budoucí právníky, doktory, IT odborníky a ekonomy. Probíhala postupně v 9 českých a moravských univerzitních městech na 26 vysokých školách. Zájem o ni projevily tisíce studentů, z toho téměř polovina mladších 20 let.
„Chtěli jsme studentům ukázat, že jsme pro ně kvalitním, férovým a spolehlivým partnerem, který jim pomůže na cestě za úspěchem v jejich profesním životě,“ říká výkonný manažer řízení segmentu Platební komfort Martin Eyberger. „Studenti ocenili, že se k nim nechováme jako k teenagerům, ale jako k budoucím profesionálům, a velmi živě se zajímali o všechny parametry Studentského konta Plus, čímž prokázali nejen svou osobnostní, ale také ekonomickou zralost.“
Pro první dva tisíce studentů, kteří si do 24. října založily ČSOB Studentské konto Plus, byly jako dárek připraveny plechovky koncentrovaného kyslíku, jenž pomáhá při únavě a stresu a zároveň zvyšuje koncentraci. Součástí kampaně byla také soutěž s možností atraktivní výhry v podobě letu ve stíhačce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz