Cestovní ruch v Česku stagnuje
Zatímco příjezdy z tradičních zdrojových zemí jako Německo a Velká Británie klesají, tahouny příjezdového cestovního ruchu se stávají turisté z Ruska nebo Polska. Vyplývá to z údajů, které zveřejnil Český statistický úřad.
„Vzrůstající zájem Východoevropanů o Českou republiku ještě podporují výrazné nárůsty z Ukrajiny, Litvy nebo Estonska. Úbytek turistů jsme naopak zaznamenali u Nizozemí, USA či Japonska,“ komentuje výsledky ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška. Upozorňuje také na to, že agentura propaguje turistický potenciál Česka jak v stagnujících zemích tak i tam, kde je Česko žádanou destinací. „Největší letošní reklamní kampaň jsme realizovali na kolejích Transsibiřské magistrály v Rusku. V současnosti probíhá intenzivnější propagace ve Skandinávii, která má podpořit nově otevřenou pobočku CzechTourism ve Stockholmu,“ dodává.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz