Inzertní příjmy vydavatelů stouply
Z deseti největších vydavatelů podle inzertních příjmů jich osm zaznamenalo nárůst a dva - Vltava-Labe-Press a Economia - naopak pokles. Vyplývá to z údajů, které na základě monitoringu inzerce TNS Media Intelligence zveřejnila Unie vydavatelů.
Pořadí pěti největších vydavatelů podle hrubých příjmů, tedy ceníkových cen bez započítání množstevních slev, bonusů a vzájemných výměnných obchodů označovaných jako bartery, se meziročně nezměnilo. První v žebříčku je vydavatel deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny, společnost Mafra. Její hrubé příjmy z inzerce za deset měsíců letošního roku činily 2,62 miliardy korun, což je o osm procent více než loni ve stejném období.
Druhá je česká pobočka Ringieru vydávající mimo jiné Blesk, Sport a Aha! s 2,31 miliardy korun, což je meziročně více o 14,6 procenta. Třetí je vydavatel regionálních Deníků pokrývajících celou ČR, společnost Vltava-Labe-Press (VLP). Hrubé příjmy VLP od ledna do října činily 1,84 miliardy; to představuje meziroční pokles o 3,6 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz