Sledovanost prime timu v říjnu klesla
Z hlavního času mezi 19:00 až 23:00 věnovali sledování televize hodinu a 31 minut, zatímco například loni ve stejném měsíci to bylo o tři minuty a před šesti lety o čtvrthodinu více. Vyplývá to z měsíční zprávy Asociace televizních organizací (ATO) a peoplemetrového měření agentury Mediaresearch.
Co se týče délky sledování televize za celý den, letos v říjnu strávili lidé u obrazovek svých televizorů v průměru tři hodiny a 21 minut denně. Loni to byly tři a čtvrt hodiny a předloni ještě o minutu méně. V říjnu 2005 to byly tři hodiny a 34 minut, o rok dříve tři hodiny a 33 minut, v říjnu 2003 tři hodiny a 35 minut a v říjnu 2002 rovné čtyři hodiny denně.
Ve srovnání říjnových podílů jednotlivých celoplošných stanic na sledovanosti v hlavním večerním čase, nárůst zaznamenala ČT2, zatímco podíly Novy a Primy ve srovnání s předchozím měsícem klesly. Podíl ČT2 stoupl o půl bodu na 5,8 procenta, naopak podíl Novy klesl o desetinu na 43,1 procenta a podíl Primy se snížil o sedm desetin na 17,1 procenta. Podíl ČT1 zůstal stejný jako v září, tedy 21,9 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz