Finanční krize se dotkne i reklamního trhu
Vyplývá to z vyjádření Jana Edlmana z mediální agentury OMD. Ta naposledy oznámila své odhady čistých výdajů firem na reklamu v září, nové odhady počítající i s aktuální finanční krizí ale zatím nezveřejnila.
"Tento rok ještě krize čísla (odhady) nijak zvláště nezmění, dá se čekat pokles příští rok," poznamenal Edlman. Vypracovat nový aktuální odhad na rok 2009 je podle něj složité, když je nyní trh "značně nestabilní". "Ale jistě se shodneme na tom, že krize i reklamní trh rozhodně postihne," uvedl.
Světové mediální agentury zabývající se mimo jiné i odhady výdajů na reklamu, jako například Zenith Optimedia, již své odhady pro příští rok zmírnily. "My máme odhad samozřejmě připravený, je zhruba na poloviční úrovni letošního roku. Ale protože tam vstupuje celá řada jiných faktorů - nejedná se jen o internet, ale i další média - nemůžeme vám dát v tuto chvíli tak přesný odhad, jako bychom si přáli," řekl Edlman.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz