Za růstem stojí mladí Evropané
Jestliže minulé reporty uváděly, že online je nejpopulárnější ve věkové skupině 16 až 24, nový výzkum zjistil, že internet používá intenzivně daleko širší věkové spektrum. „Klíčovým zjištěním z výkumu je skutečnost, že internet je vyzrálé médium,“ říká výkonná ředitelka EIAA Alison Fennahová. „Věková skupina 25 až 34 je velmi důležitá, internet je pro ni zásadním médiem při rozhodnutích týkajících se životního stylu.“ Studie zahrnovala více než 9000 rozhovorů v Británii, Francii, Španělsku, Itálii, Německu, Belgii a Nizozemsku a také 3000 online dotazníků ve Skandinávii. Výsledky ukázaly zvýšené používání internetu ve všech skupinách a také širší rozptyl online aktivit. Kontakt s přáteli a příbuznými, cestovní plány, srovnávání cen a kvality produktů a služeb, životní styl – to jsou hlavní oblasti zájmu online. Výzkum prokázal, že 178 milionů Evropanů se připojuje k internetu každý týden, 55 % uživatelů je online každý den. Ovlivnění online výzkumem přiznalo 41 % uživatelů, 87 % nakupujících srovnává online ceny. Věková skupina 25 až 34 tráví na internetu 16 a více hodin týdně, což je o 3 hodiny více než v roce 2007. „Tato vyšší věková skupina je také daleko důležitější pro inzerenty, protože její příslušníci mají vyšší využitelné příjmy,“ řekla Fennahová. „Značky se musejí prezentovat nejrůznějšími možnými způsoby v rámci digitálních kanálů, výsledky ukazují, že přítomnost v online oblasti je důležitá z hlediska udržení povědomí o značce.“
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz