Project 10 proti opilcům
V oboru existuje snaha stavět dále na práci, kterou již vykonala vláda, jejímž působením se snížil počet nadměrně konzumujících. Project 10 má za cíl změnit postoje společnosti a názory na sociální přijatelnost opilosti, a přimět tak pijáky, aby se zamysleli nad svým chováním. Tiskovým mluvčím sdružení je Bruce Ray, ředitel vnějších vztahů u společnosti Bacardi Brown-Forman.
Výkonní marketingoví manažeři z řad prodejců i výrobců alkoholu vytvořili koncept, který již přitáhl pozornost společností z celého segmentu bez ohledu na jejich velikost, včetně těch největších výrobců, prodejců ontrade i offtrade. Toto spojení dává příležitost vytvořit během dalších pěti let opravdu významnou a udržitelnou kampaň. Celé sdružení nyní komunikuje s příslušnými ministerstvy a vyhodnocuje jejich reakce na návrh kampaně. Zvažuje se také, jak bude tato iniciativa působit v kontextu již otevřených kampaní na podobné téma, například Know Your Limits.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz