Zisk Viacomu klesl o více než třetinu
Oznámila to firma, která byla podobně jakou další velké mediální společnosti zasažena poklesem poptávky po reklamě. Generální ředitel Philippe Dauman upozornil, že trh s reklamou zůstal i na začátku čtvrtého čtvrtletí pod tlakem. Potvrdil tak předchozí výroky dalších představitelů mediálního průmyslu, kteří poukazovali na pokles výdajů na inzerci ze strany automobilového, finančního a maloobchodního sektoru.
"Viacom se stejně jako každá firma musí přizpůsobovat realitě značného ekonomického útlumu," řekl Dauman. "Máme tu všeobecné omezování výdajů ze strany zadavatelů reklamy, kteří tak reagují na nižší spotřebitelské výdaje," dodal.
Celkové tržby společnosti Viacom, která vlastní například televizní síť MTV Networks či filmové studio Paramount, nicméně stouply o čtyři procenta na 3,4 miliardy dolarů. K růstu přispělo mimo jiné zahájení prodeje DVD s úspěšným snímkem Iron Man a silná poptávka po videohře Rock Band, napsala agentura Reuters.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz