Nisa nabídne netradiční značky
Mezi nájemci jsou i známé značky jako Marks&Spencer, Reserved nebo Hervis Sport a také multikino s osmi sály CineStar. První zákazníky přivítá nákupní centrum v pátek, kdy by se mělo otevřít zhruba 95 procent z jeho 160 obchodů, informovala mluvčí investora Renáta Kodadová.
Centrum Nisa je nestarším obchodním centrem v kraji. Postaveno bylo v roce 1999 a jeho výstavba tehdy přišla na 700 milionů korun. V roce 2004 obchodní dům získala firma ING Real Estate, která za něj zaplatila 30 milionů eur (tehdy asi 900 milionů Kč). Už tehdy ale obchod nestačil rostoucím nárokům zákazníků, a proto byla loni v červenci zahájena rekonstrukce a dostavba, která přišla na zhruba dvě miliardy korun.
Strohá budova se proměnila v moderní nákupní centrum, ze kterého ale na zákazníka dýchne první republika. Autorem projektu je Václav Červenka z Atelieru ph5, který se netajil inspirací z 20. a 30. let. V interiéru použil světlé barvy, litinové sloupy s rostlinnými motivy a pravé ořechové dřevo. Pasáže prosvětlují světlíky, které prostoru dávají vzdušnost a vzduch osvěžuje několik vodních prvků včetně 13 metrů vysokého vodopádu. "Věřím, že se tu lidé budou cítit dobře," řekl Červenka.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz