Kanzelsberger s novým programem
Zákazníci nově sbírají body za každý nákup a tyto body budou moci v průběhu roku směňovat za dárky nabízené v internetovém katalogu dárků. Základní klubové benefity bude firma postupně rozšiřovat. Se zavedením nového klubu také Kanzelsberger plánuje aktivnější komunikaci se zákazníky: jednou měsíčně připraví relevantní akční nabídku určenou jen pro klubové zákazníky. Filozofii nového věrnostního programu má vystihovat i jeho slogan „Více výhod, lepší péče“. Kanzelsberger také spustil nové webové stránky Klub-kanzelsberger.cz. Novinkou také je zavedení individuálních internetových kont pro každého registrovaného zákazníka. Každý tak nyní má přehled o tom, kolik už získal bodů, jaká je výše jeho slevy, případně co nakoupil a jaké dárky si již vybral. Třicet tisíc stávajících zákazníků našlo ve svých schránkách direct mailovou zásilku s informacemi o tom, jak vstoupit do nového klubu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz