Obama osloví voliče v hlavním čase
Diváci se budou moci na mimořádný pořad s názvem "Barack Obama: American Stories" (Barack Obama: Americké příběhy) podívat na televizích CBS, NBC a Fox ve středu ve 20:00 místního času (01:00 SEČ). Ve španělském překladu ho odvysílá i španělskojazyčná televizní stanice Univision.
Za vysílání tohoto pořadu na pomezí reklamy a informačního žánru podle amerických médií Obama zaplatil tři miliony dolarů (58,4 milionu korun). Doposud za reklamní spoty v televizi utratil 230 milionů dolarů, což je podle DPA nejvíce v historii prezidentských kampaní. Jeho republikánský rival John McCain a předsednictvo jeho strany za televizní reklamu vydali celkem 118 milionů dolarů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz