ČP propaguje pojištění vozidel
Hlavním sdělením kampaně je, že pojišťovna klientům vyplatí peníze z pojistné události rychle po dodání podkladů. Okamžité vyřízení pojistné události ztvárnila agentura nadsázkou – zřícením automobilu ze skály. Ač zdemolované pádem, auto dopadne zcela netknuté vedle billboardu České pojišťovny. Klienti si tak mají Českou pojišťovnu spojovat s tím, že v případě vzniku pojistné události s motorovým vozidlem nebudou dlouho čekat na své peníze. „Každý ocení rychlou pomoc a s pojištěním vozidel od České pojišťovny tu možnost má. Toto sdělení jsme použili jako základ pro reklamní spot,“ vysvětluje Lukáš Fiala z Mather Communications. Agentura se zabývá tvorbou a budování značek v marketingové komunikaci. Reklama na pojištění motorových vozidel je jejím dalším jednozáběrovým spotem pro Českou pojišťovnu. Spot se v současné době už objevuje na televizních obrazovkách a poběží do konce listopadu 2008. Podpoří jej navíc bigboardy a megaboardy na dálnicích a hlavních tazích a tiskovou kampaní v denících a magazínech.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Zuzana Klímová, RekvalifikačníKurzy.cz
Sekvoj patří mezi stromové titány: Načerpejte energii v netradičním lesoparku v ČR
Iva Grácová, Bezvafinance
Bankovní turista, nebo věrný klient: Kdo vyhrává ve hře o finanční výhody?
Petr Holub, MojeNebankovka
Tomáš Rosenkranc, Ušetřeno.cz
Snižování úrokové sazby přináší výhodnější podmínky pro refinancování hypotéky
Marek Pokorný, Portu
Japonská centrální banka po 17 letech zvýšila sazby. Co to znamená?
Jan Béreš, Kalkulátor.cz
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Swiss Life Hypoindex březen 2024: Hypoteční sazby stagnují. Další zlevnění hypoték přijde na jaře