OH překonaly rekord ve sledovanosti
Čísla byla zveřejněna v úterý na setkání programových expertů v Monaku. „Překonalo to všechny rekordy. V kvalitě i kvantitě,“ citovala agentura SID Rolanda Favreho, bývalého prezidenta Radio France.
Také ve Spojených státech se sledovanost OH dostala na historické maximum, především díky plaveckému králi her Michaelu Phelpsovi. Olympijské vysílání stanice NBC si zapnulo během 17 dnů dohromady 214 milionů lidí, tedy víc než u jakékoli sportovní akce v minulosti.
K tomu navíc stanice NBC "bodovala" na internetu, kde na svém oficiálním webu zaregistrovala denně několik desítek milionů kliků. „Třiadevadesát procent těchto uživatelů se pak dívalo na olympiádu v televizi. Takže internet byl pro naše vysílání něco jako trychtýř,“ uvedl David Neal z NBC.
Ta za exkluzivní práva pro americký trh zaplatila v přepočtu 588 milionů eur (zhruba 15 miliard korun), přičemž příjmy se vyšplhaly ke 720 milionům eur (18,5 miliardy korun). Cena půlminutového reklamního spotu stoupla v porovnání s Aténami o deset procent na 493 tisíc eur (12,5 milionu korun).
Zábava pro miliardy. Olympijské hry v Pekingu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz