Altus propaguje informační systém
„V kampani poprvé ve větším měřítku představujeme i naše nové logo a název, které jsme změnili před několika měsíci,“ uvedl ředitel Altus software Štěpán Pokorný. „Nové Vario charakterizuje především důsledná orientace na hladké fungování všech firemních agend a zjednodušení pracovních postupů. Doufáme, že i naše nové logo a název budou díky zjednodušení snáze rozpoznatelné.“
„Věříme, že motto naší kampaně – Aby firmy fungovaly – vystihne přímočarým způsobem přínos našeho software pro zákazníky,“ dodává obchodní ředitel Altus software Miloš Novák. "Při jeho vývoji jsme zužitkovali 13 let zkušeností, vylepšili jsme řadu funkcí a vytvořili řadu nových. A protože respektujeme odlišnosti mezi jednotlivými klienty, dále jsme rozšířili již předtím bezkonkurenční možnosti individuální upravitelnosti Varia.“
Aby firmy fungovaly. Altus Vario.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz