České prodejny dobývá fair trade
Dodavatelská společnost fair trade výrobků, společnost Excellent Fair Trade Plzeň, zahájila dodávky převážně výrobků z kávy do velkoobchodního řetězce Makro, fair trade cukrovinky rozšířily nabídku cukrovinek sítě restaurací Eurest. Už zhruba rok má své místo fair trade v sortimentu drogerií dm, která ale nyní dotyčný sortiment dále rozšiřuje, mimo jiné připravil dm pro své zákazníky speciální vánoční fair trade dárkový balíček. Dárkový fair trade balíček pro své zaměstnance připravil i gigant Teléfonica O2.
Specialistka O2 pro CSR Veronika Řečníková dále prezentovala i speciální fair trade eshop, kde mohou zaměstnanci tyto výrobky nakupovat. „Fair trade pro nás není o dobročinnosti, jde o ekonomické rozhodnutí“, zdůraznila Řečníková. Fair trade výrobky do svého katalogu kancelářského občerstvení zařadila i společnost Office Depot. Lenka Černá, vedoucí Fair Trade divize firmy Excellent Plzeň zveřejnila údaje, podle kterých za rok 2005 bylo v ČR za fair trade výrobky utraceno 3 miliony korun, v roce 2006 to bylo už 10 milionů korun, za loňský rok už firmy stačily za fair trade utratit rovných 27 milionů korun.
Všechno je fér. Výrobky Fair Trade míří do českých obchodů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz