Vizuální styl předsednictví vytvoří Marco
Hlavní úlohou agentury bude na základě již existujícího loga a manuálu jednotného vizuálního stylu předsednictví ČR v Radě EU vytvářet grafické úpravy, návrhy jednotlivých prvků a dohlížet na jejich správnou aplikaci při výrobě. S vítězem výběrového řízení podepsal Úřad vlády smlouvu do června 2009.
Do výběrového řízení, které bylo vyhlášeno 21. července letošního roku, se přihlásili celkem tři uchazeči. Všichni prokázali potřebnou kvalifikaci a byli hodnoceni na základě dílčích kritérií, tj. kvalita nabízeného plnění 60% a nabídková cena 40%. Pro účely hodnocení byli uchazeči vyzváni zadavatelem, aby vytvořili tři případové studie, které měly prověřit jejich originalitu a kreativitu při aplikaci tzv. slepého loga. Vítězná nabídka uspěla ve všech zmíněných kritériích a prokázala také dlouhodobé zkušenosti v oblasti aplikace grafického designu.
Nový vizuální styl k předsednictví vytvoří agentura Marco.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz