Hejtman s řasenkou a leskem na rtech
Lidovec Stanislav Juránek, Milan Venclík z ODS, Vojtěch Adam za KSČM i sociální demokrat Michal Hašek vsadili hlavně na billboardy. Kolem silnic jsou jich s jejich tvářemi stovky. Výjimkou je v tomto Kateřina Dubská ze Strany zelených, která má plakáty jen v městské hromadné dopravě. „Jako zelení nemůžeme přece podporovat reklamu na silnicích,“ vysvětluje svou "neviditelnost" kolem silnic Dubská.
Vizážisty a odborníky na image nejvíce zaujaly fotky Milana Venclíka z ODS. I laik si totiž všimne, jak je na nich vyumělkovaný. „Ve skutečnosti přece vypadá úplně jinak,“ říká například Pavel Sklenář z Brna, který má Venclíka v nadživotní velikosti kousek od domu.
To potvrzuje i brněnská vizážistka a specialistka na make-up Kateřina Mazáčová. „Billboardu Venclíka se člověk až lekne. Mistr tesař se zde utnul opravdu hodně. Nalíčit muži řasy, přepudrovat ho tmavým pudrem, aby snad působil odpočatým opáleným dojmem, to Brňany v ulicích skutečně šokuje. Nakonec lesk na rtech, k tomu už nemám co dodat,“ uvedla Mazáčová.
Podle expertů z brněnské reklamní agentury Marco taková retuš nemusí působit dobře. „Pro lidi, kteří Venclíka znají, je to šok. Na druhou stranu kandidát působí solidně a nápad s podpisem je akční a zajímavý,“ míní Ondřej Kopecký z agentury Marco.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz