Český výrobek hlásí stoprocentní nárůst
Hlavním důvodem tohoto nárůstu je prokazatelná vyšší užitná hodnota výrobků, neboť získaná etiketa je zárukou bezpečných, nezávadných a kvalitních produktů. Jednotné logo výrobků slouží ke snadné orientaci těch zákazníků, kteří preferují domácí značky před těmi zahraničními. „Podmínkou pro udělení ochranné známky je garance, že výrobek se skutečně vyrábí na území České republiky a nepřeváží se přes půl světa“, říká ředitel projektu Leo Kolečkář.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz