Mezinárodní politika míří na studenty
Časopis chystá kampaň s možností výhodného předplatného mezi studenty, pro něž je diplomacie koníčkem, studijní povinností či profesí. Ústav mezinárodních vztahů Praha, který časopis vydává, by také v blízké době chtěl zvýšit náklad z 2700 výtisků na zhruba 5000 měsíčně. „Chceme posílit pozici na mediálním trhu,“ říká šéfredaktor Robert Schuster. Časopis, který dostávají lidé na základě předplatného, je vhodný pro zájemce o mezinárodní vztahy. Články tvoří osobnosti z politického života, akademici, vědci a další odborníci. Podle politologa a člena redakční rady časopisu Zdeňka Zbořila může časopis studentům pomoci například s hledáním formulací v problematice zahraničních vztahů a může být i podnětem k lepšímu vyjadřování.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz