Karma partnerem poděbradského basketbalu
Klub, který je v první lize nástupcem klubu BK Sadská, nyní ponese název Karma Basket Poděbrady. Karma se tímto krokem chce zviditelnit jako progresivní společnost nejen lokálního charakteru. „Firma se chce díky generálnímu partnerství s prvoligovým basketbalovým klubem dostat do podvědomí širší části veřejnosti. Vzhledem ke své pozici na trhu cítí společnost také nutnost pomáhat a podporovat ty, kteří její pomoc potřebují v rozvoji svých sportovních úspěchů,“ říká obchodní ředitel společnosti Karma Martin Štoček.
„Pro Karmu partnerství znamená zvyšování image společnosti a povědomí o společnosti obecně, dále zlepšování obchodních vazeb a také vztahů s partnery v zázemí sportovní haly poděbradského klubu. Nalezli jsme soulad s cíli poděbradského klubu a věříme ve dlouhodobost vztahů,“ dodává Štoček.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz