T-Mobile poslal omylem zákazníkům bonus
K omylu došlo při běžném dobíjení kreditu. Podle operátora za to může chyba v systému. „Došlo k technické chybě a jejím vlivem se posunula desetinná čárka o dvě místa. Tento případ se dotkl asi stovky zákazníků,“ potvrdila mluvčí T-Mobilu Jitka Pajurková.
„Samou radostí jsem začala volat svým známým, s nimiž jsem dlouho nemluvila. Volala jsem také do Holandska,“ řekla televizi Nova paní Jindra, které operátor dobil kredit o 20 tisíc Kč. Po jednom dni však přišla od operátora sms zpráva, že bonus byl 200 korun, a nikoliv 20 tisíc Kč.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz