Avon proti domácímu násilí
„Téměř 90 procent případů domácího násilí tvoří násilí páchané na ženách,“ uvedla pro Lidové noviny Andrea Macáková ze společnosti Avon Cosmetics. Tato firma odstartovala v září kampaň, jejímž cílem je zlepšit v Česku a na Slovensku (a potažmo ve střední a východní Evropě) informovanost o daném problému. Kampaň potrvá do konce října, pro Avon ji vyrobila slovenská agentura Vaculik Advertising.
Tvářemi projektu se pro Českou a Slovenskou republiku staly mezinárodně známé modelky Daniela Peštová a Adriana Sklenaříková Karembeu. „Obě interpretují příběhy konkrétních žen, které se odvážily promluvit o své zkušenosti a osvobodit se od domácího násilí,“ říká Michal Borec, ředitel pro PR a reklamu SR/ČR Avonu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz