ČT UDĚLALO REKLAMU MLADÉ FRONTĚ
ČT totiž v době, kdy její vysílání sleduje milion diváků, provedla v podstatě bezplatnou reklamu svým zaměstnancům k jejich "bokovkám". Mediálním odborníkům se tento postup veřejnoprávního média nelíbí a upozorňují, že by mohlo jít o skrytou reklamu. „Jedním z problémů je, že televize upozorňuje jen na knihy svých redaktorů. Takováto informace proto nemůže být vyvážená,“ řekl pro Lidové noviny předseda Rady pro rozhlasové a televizní vysílání Václav Žák.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz