PROVOZNÍ ZISK RTL MÍRNĚ KLESL
RTL je nejziskovější divizí německého mediálního konglomerátu Bertelsmann, který v podniku vlastní téměř devadesátiprocentní podíl. Firma provozuje 42 televizních kanálů a 32 rozhlasových stanic v deseti zemích. Podobně jako konkurenční soukromé televize, například německá ProSiebenSat.1 či britská ITV, závisí na příjmech z televizní reklamy. Výdaje na reklamu však v letošním roce zpomalily. "Očekáváme, že podmínky na trhu s reklamou zůstanou smíšené," řekl generální ředitel RTL Gerhard Zeiler. "Vzhledem k síle našich aktivit však máme nadále důvěru v celoroční výsledky," dodal.
Výzkumná firma Screen Digest předpověděla, že vyhlídky pro světový trh s televizní reklamou se začnou zlepšovat až v roce 2010. Upozornila, že pod tlak se dostanou zejména tradiční formy televizní reklamy.
Výsledky firem - tržby, zisk
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz