REHABSTUDIO PRO DORITOS COLLISIONS (26.8.2008) (26.8.2008)
S myšlenkou kampaně, která originálním způsobem předvádí snack Doritos Collisions, kde se v jednom balení nacházejí vždy dvě různé příchutě, přišla londýnská reklamní agentura AMV BBDO. Agentura rehabstudio měla na starosti její internetovou část. rehabstudio má kompletně online propojené pobočky v Praze, Londýně a Belfastu, které tak mohou plně spolupracovat na jakékoli zakázce. Kreativní ředitelka rehabstudia Alena Gubíková je též zakládající členkou agentury Konektor.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz