V USA sledoval olympiádu v TV rekordní počet diváků
Divácký zájem podle očekávání kulminoval při plaveckých závodech s účastí Michaela Phelpse. Například polohovou štafetu na 4x100 metrů, v níž získal své rekordní osmé zlato, sledovalo v jeden moment 31,1 milionu Američanů. NBC tím překonala svůj 18 let starý divácký rekord. Organizátoři vyšli stanici vstříc a kvůli časovému posunu se plavecká finále konala netradičně dopoledne místního času.
Za exkluzivní práva pro americký trh zaplatila NBC zhruba 14,34 miliardy korun, přesto si její šéfové mohou mnout ruce. Příjmy díky rekordnímu diváckému zájmu přesáhly 17,5 miliardy korun. Cena půlminutového spotu v hlavním vysílacím čase stála v přepočtu 12 milionů korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz