Becherovka sladila produktovou řadu
V rámci revitalizace portfolia a vizuálního sjednocení všech výrobků byla původní černá etiketa nahrazena černo-červenou kombinací v designu ostatních výrobků firmy. Novou etiketu připravil britský designér Martin Blunt, který je také autorem vizáže v březnu představeného likéru Cordial. Kromě etikety KV 14 byla změněna i barva skla lahve ze zelené na hnědou, která má dát vyniknout červené barvě nápoje.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz