Vítězové programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008 v Intersparu
Vítězné výrobky osmého ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka jsou mezi 18. červnem a 1. červencem 2008 promovány v řetězci Interspar, který je retailovým partnerem i letošního ročníku. Promoce probíhá ve 27 hypermarketech na prodejní ploše o velikosti 135 tis. m2 s měsíční průměrnou návštěvností zhruba 3,5 mil. zákazníků (data za duben 2008). Všechny oceněné výrobky jsou v místě svého standardního umístění označeny logem Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008 (až do konce roku) a v in-store rádiu řetězce běží kampaň na program a vítězné výrobky. Část vítězů se také objevila v letáku řetězce a na gondolových hlavách.
Současně probíhá v pracovních dnech od 18. do 27. června 2008 na Frekvenci 1 na celostátní úrovni kampaň na vítězné výrobky, která zasáhne 1,4 mil. posluchačů, kteří spot uslyší v průměru téměř 8x.
„Oceněné výrobky získaly silný marketingový nástroj – logo programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008, který prodlužuje životnost výrobku a funguje jako akcelerátor tržeb. Logo mohou společnosti používat po dobu jednoho roku na území České republiky na obalech výrobků či v promočních kampaních. Již nyní můžeme v televizi vidět reklamu s logem programu například na řadu Smetanito od společnosti Bel Sýry Česko, a. s. A další kampaně se připravují,“ říká Radka Reichelová, project manager programu. „Organizátor programu, společnost ATOZ EVENT, připravuje pro vítěze společnou kampaň na oceněné výrobky. V současnosti probíhá outdoorová kampaň. Vítězné výrobky mohou spotřebitelé spatřit na 120 lavičkách. Vítězové jsou také zveřejňováni prostřednictvím inzerce a článků v tisku,“ dodává.
„Jsme rádi, že je řetězec Interspar partnerem letošního ročníku programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Interspar poskytuje zákazníkům jen ty nejlepší výrobky, a proto jsme se rozhodli tento program aplikovat a našim zákazníkům tak nabídnout vše, co si sami přejí. Spotřebitelé tak v regálech Intersparu mohou najít drtivou většinu oceněných výrobků.“ říká Petr Jindra, marketing director společnosti SPAR Česká obchodní společnost. „Rádi bychom nadále prohlubovali spolupráci s tuzemskými výrobci a i prostřednictvím nabídky těch nejlepších výrobků, které se letošní volby zúčastnily, nabídli našim zákazníkům tu nejvyšší možnou kvalitu, kterou na českém trhu mohou nalézt.“
Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka je marketingový program oceňující nové a inovované výrobky rychloobrátkového sektoru. Vítězové jsou vyhlašováni na základě průzkumu mezi spotřebiteli. Ocenění se uděluje na základě exkluzivního výzkumu na reprezentativním vzorku domácností, který provádí agentura Factum Invenio. Vítězné výrobky získají roční licenci na užívání loga programu na obalech či v rámci promočních kampaní. V ročníku 2008 byl na konci dubna oceněn rekordní počet 28 kategorií.
Přehled vítězných výrobků v jednotlivých kategoriích:
Kategorie |
Výrobek |
Společnost |
Jogurty a dezerty |
řada FLIRT |
Olma, a. s. |
Mléčné nápoje |
řada BIO VIA NATUR |
Olma, a. s. |
Margaríny |
PERLA MÁSLOVÁ PŘÍCHUŤ |
|
Pomazánková másla a tavené sýry |
řada SMETANITO |
Bel Sýry Česko, a. s. |
Dětské mléčné pochoutky |
řada MILINO MLÉČNÉ SNACKY |
Comperio s. r. o. |
Mražené výrobky |
BABY MIX |
|
Masné výrobky |
PARTY KLOBÁSKY |
Krahulík – Masozávod Krahulčí, a. s. |
Cereálie |
NESTLÉ FITNESS & YOGHURT |
CEREAL PARTNERS CZECH REPUBLIC s. r. o. |
Čokoláda |
řada MILKA TABULKOVÉ ČOKOLÁDY 300 G |
KRAFT FOODS ČR s. r. o. |
Čokoládové bonboniéry |
MILKA MINIS |
KRAFT FOODS ČR s. r. o. |
NESCAFÉ ESPRESSO CREMA |
Nestlé Česko s. r. o. | |
Čaje |
WHITE TEA |
TEEKANNE s. r. o. |
Balené vody |
řada HANÁCKÁ PRO VITAL |
|
Ochucené nápoje a džusy |
řada RELAX MULTIVITAMIN |
Maspex Czech s. r. o. |
Dětské nápoje |
řada JUPÍK |
|
PARDÁL |
BUDĚJOVICKÝ BUDVAR, n. p. | |
řada BLACK WIDOW FERNET |
Dynybyl, spol. s r. o. (skupina BOHEMIA SEKT, a. s.) | |
Koření a dochucovadla |
řada GRILOVACÍ KOŘENÍ VITANA |
VITANA, a. s. |
Polévky |
řada MAGGI ZE ZAHRÁDKY |
Nestlé Česko s. r. o. |
Hotové omáčky |
EXOTIC FOOD CHILLI OMÁČKA NA MOŘSKÉ PRODUKTY |
F.W. Tandoori |
Dehydratované výrobky |
řada MAGGI NÁPADY |
Nestlé Česko s. r. o. |
Krmiva pro zvířata |
řada FRISKIES RICH IN MEAT |
Nestlé Česko s. r. o. |
Péče o pokožku |
řada TĚLOVÁ MLÉKA MITIA |
Tomil s. r. o. |
Péče o vlasy |
řada WELLAFLEX |
Procter & Gamble Czech Republic s. r. o. |
Papírový program |
HARMONY ORANGE |
|
Prací prostředky |
řada PERSIL GOLD |
|
Prostředky na mytí nádobí |
SOMAT 7 |
|
Čisticí prostředky |
řada BREF 100% POWER GEL |
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz