Kampaň na Fiat 500 v polovině
Agentura ChrisFromParis vyrobila ve spolupráci se společností Grapo krabici v životní velikosti, do které se vejde opravdové auto. Krabice má 5 metrů na délku, 1,8 metrů na šířku a 2 metry výšky. Uvnitř je nový Fiat 500. Kampaň začala v polovině března v Praze a skončí 14. května tamtéž. Mezitím pojíždí přes Plzeň, České Budějovice, Hradec Králové, Brno, Ostravu, Olomouc, Pardubice a Liberec. V každém navštíveném městě bude Fiat 500 vystaven nejprve v centru města a poté v obchodním centru. „Procházíme se často po obchodních centrech, kde jsou vystavena auta, ale zákazníci jim nevěnují pozornost. Většina vidí auto jen při odchodu z obchodního centra a nedokázali by říct, o jakou značku jde. Máme za to, že s naší krabicí zákazníků, kteří nebudou znát značku auta, výrazně ubude,“ poznamenává Christophe Delattre, manažer společnosti ChrisFromParis. Fiat 500 byl zvolen Car of the Year 2008 a dostal 5 hvězdiček v testu EuroNCAP.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz