Centrum vlastními silami
Online: Společnost Centrum.CZ Holdingsse na základě analýz rozhodla nadále plně spoléhat pouze na vlastní celorepublikovou síť, která má více než 150 obchodníků. Komunikace mezi obchodníky a zadavateli reklamy ze segmentu SME bude prý nyní rychlejší a jednodušší. Zadavatelé budou moci využít nabídku zvýhodněných kampaní na Atlas.cz či na ICQ a v budoucnu získají přístup k některým zcela novým službám. „Segment reklamy pro malé a střední podniky je pro nás jeden z klíčových,“ říká Pavel Mucha z Centrum.CZ Holdings a pokračuje: „Chceme proto svým klientům co nejvíce ulehčit přístup k zadávání reklamy na našich webech.“ Společnost již nebude nadále využívat obchodních služeb společnosti Internet Trading. Všechny stávající sjednané reklamní kampaně ale budou beze zbytku naplněny.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz