Internet za rok 2007 hlásí 2 mld. do reklamy
Internet za rok 2007 inkasoval 2 miliardy korun od domácích zadavatelů reklamy. Tuto informaci hlásí aktuální výsledky projektu měření internetové reklamy AdMonitoring realizovaný pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Tato informace je o to aktuálnější, že je v ní započítán i celoroční výkon portálu Atlas. Vstupem posledního velkého hráče českého internetu do měření byla ukončena první fáze provozu AdMonitoringu. K dnešnímu dni mohou zájemci získat data o 120 médiích, z nichž 108 deklaruje a 12 je monitorováno nezávisle. Od ledna letošního roku se také zapojilo jedno z největších mediálních zastupitelství u nás Impression Media se 73 médii a celkově bude ke konci ledna monitorováno 193 serverů . Podle předsedy Výkonné rady SPIR Tomáše Búřila potvrdil monitoring internetové inzerce svoji funkčnost, data poskytují relevantní informace o výkonech médií a jsou dobrým analytickým zdrojem pro plánování rozpočtů a jednotlivých reklamních kampaní. Datové výstupy již dnes odebírá většina mediálních agentur a velkých médií u nás.
Z celkové roční částky 2 mld. Kč připadá téměř polovina objemu na podzimní a předvánoční kampaně s maximem dosahujícím v listopadu - 264 mil. Kč. Průběh reklamních investic ilustruje graf č. 1. Prvenství v objemu investovaných peněz dosáhla společnost Seznam.cz s 789 mil. Kč, následovaný firmami NetCentrum ( 434 mil. Kč) a MAFRA (312 mil. Kč). Celou hitparádu měřených médií zveřejňuje graf č. 2. Seznam médií včetně jejich provozovatelů zapojených v projektu AdMonitoring najdete na adrese
http://www.admonitoring.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=18
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 37 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor zavádí i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.
Kateřina Hrubešová
Výkonná ředitelka SPIR
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Anketa - Reklama na internetu - Vadí vám reklama na internetu ?
- Rocket Internet po největším německém IPO od roku 2007 klesají o 12%
- Paroubek - rozpočet pro rok 2007 se schodkem 60 mld.Kč
- Češi a reklama 2007: Proměny postojů české veřejnosti k reklamě
- Stát v 1Q roku 2007 hospodařil s přebytkem 11,3 mld.Kč
- Pegas zveřejnil výsledky za 4Q 2007 a za celý rok 2007
- Nové firmy v roce 2015: loni vzniklo nejvíce firem od roku 2007
- Mazda - Spolehlivost vozů pro rok 2007, stáří 1 až 3 roky
- - Spolehlivost vozů pro rok 2007, stáří 1 až 3 roky
- Citroën - Spolehlivost vozů pro rok 2007, stáří 1 až 3 roky
- Jeep - Spolehlivost vozů pro rok 2007, stáří 1 až 3 roky
Benzín a nafta 26.02.2021
Natural 95 29.12 Kč![]() ![]() | Nafta 27.92 Kč![]() ![]() |
Prezentace
26.02.2021 Jaké jsou typy stahovacích schodů na půdu?
25.02.2021 3 tipy, jak vybrat do vaší ložnice to nejlepší...
23.02.2021 Sníh a ledovka - úhlavní nepřítel každého řidiče..
Okénko investora
Štěpán Hájek, PurpleTrading
3 zprávy, bez kterých se dnes na trzích neobejdete (26.2.2020)
Tony Christoforou, Goldenburg Group
Do bezpečného přístavu eura vplouvá loď se zlatým „B“ na vlajce
Lukáš Baloga, ProfitLevel
Olívia Lacenová, TopForex
Štěpán Křeček, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Prodeje mincí American Eagle v roce 2020, nejvyšší za poslední 4 roky
Martin Krištoff, CFD World
Petr Golka, Ronda Invest
Nájmy porostou. Vydělávat na nemovitostech ale můžete, i když žádnou nevlastníte.
Jonáš Mlýnek, LYNX
WallStreetBets a GameStop. Vyplatí se připojit k revoluci na trzích?
Tiskové zprávy
IBM redefinuje své hlavní služby, aby zůstala...
NN Group za rok 2020 vykázala provozní zisk 1,9...
Vakcína proti covidu-19 doposud přinesla...
Ať tu školu už otevřou, protože to je 100 a 1