(Kurzy.cz)
Evropský parlament schválil směrnici o audiovizuálním vysílání
Evropský parlament schválil směrnici, která umožňuje umisťování komerčních produktů do pořadů vysílaných televizemi (tzv. product placement) a omezuje dobu televizních reklam na max. 12 minut za hodinu. Toto omezení podle našeho názoru nebude mít žádný dopad na CME, protože země, ve kterých CME působí, již podobné předpisy mají.
Patrick Vyroubal
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz