Američané letos utratí prostřednictvím internetu $39mld
“Maloobchodníci se budou snažit nalákat zákazníky pestrostí reklamních a marketingoých taktik což je dobrá zpráva pro největší internetové vyhledavače Google, Yahoo a Microsoft kterým společně s výsledky online dotázníků naskočí zisky z reklam.
Podle Hitwice Intelligence byl v září nejoblíbenějším vyhledavačem ve Spojených Státech Google s přibližně z 63% celkových uživatelů. Na druhé příčce oblíbenosti se umístil vyhledavač Yahoo s 23% a třetí s méně než 8% Microsoft MSN Service.
Jupiter Research očekává že přilbližně 126 milionů Američanů uskuteční koncem prosince vánoční nákupy přes internet což bude zvýšení o 6% oproti loňskému vánočnímu období. Amazon je největší internetový maloobchodník jehož podíl dosahuje podle průzkumu Hitwise touto cestou asi 12% celkových tržeb. Následuje Wal-Mart který uskuteční online prodejem přes webstránky asi 5% celkových tržeb.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz