Google zavede na portálu YouTube reklamní spoty
Google koupil YouTube loni v listopadu za 1,65 miliardy dolarů. K reklamě na tomto portálu dosud přistupoval opatrně, aby neodradil jeho uživatele. Zatím tak byly na YouTube k vidění pouze klasické reklamní bannery. Portál YouTube měsíčně navštíví více než 130 milionů lidí. Reklamní spoty se objeví po 15 sekundách přehrávaní a budou zabírat zhruba pětinu plochy videozáznamu. Pokud na ně uživatel během deseti sekund neklikne, opět zmizí. V opačném případě se videozáznam pozastaví a přehraje se reklamní spot v plné velikosti. Spot by měl podle portálu obsahově souviset s videozáznamem. Své reklamní spoty se již rozhodly na YouTube umístit například filmová studia 20th Century Fox a New Line Cinema či nahrávací společnost Warner Music Group.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz