Měl by váš web prodávat?
Lze namítnout, že do lékárny jde člověk tehdy, když mu není dobře – a to se naplánovat nedá. Zvyky se však mění. Mnoho lidí reaguje na reklamní sdělení a plánuje i nákup léků podle ročního období. Pokud se návštěvník internetu naučil nakupovat jiné zboží v jiných internetových obchodech, ani s léky nebude mít problém. Pokud je chce dříve, pokud možno až domů, rád si za takovou službu připlatí. Mnohdy je internetová objednávka rychlejší než plánovaná a neustále odkládaná návštěva lékárny.
Každé odvětví prožilo své začátky a je v určité vývojové fázi. Některé obory jsou dál, jiné začínají. Léky jsou určitě na počátku, ale lidé začínají možnost nákupu léků přes internet objevovat. Proč se nepodílet na rozvoji a kultivaci tohoto prodeje léků? Pokud ne/máte stránky prezentující produkt, pokud ne/máte návštěvnost, nabídněte také možnost on-line prodeje. Není lepší zákazník než člověk pohybující se na vašich webových stránkách, které cíleně našel. A pokud web nemáte, je ten pravý čas uvažovat o úspěšné webové prezentaci.
Máte-li chuť, ale nevíte, jak se pustit do internetového obchodování a výkonnostní reklamy na internetu, je možné tyto současné výzvy s námi konzultovat. Společnost Pears Health Cyber postupně rozvíjí paletu nástrojů, jak tuto tržní příležitost využít v souladu se strategickými záměry klientů a platnou legislativou.
Ing. Pavel Hrstka Pears Health Cyber
Materiál je publikovaný v rámci spolupráce se serverem Pharm Business Magazine
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz