Mediální skupina MAFRA vstupuje na trh s mobilními technologiemi
Mediální skupina MAFRA rozšiřuje svoje aktivity vstupem na trh s mobilními technologiemi a také se stává vydavatelem tří tištěných časopisů tohoto segmentu.
Koupí majoritního podílu (51%) vstupuje MAFRA do společnosti Expansion Group, a.s., která je předním poskytovatelem multimediálního obsahu pro mobilní přístroje v České republice. Expansion Group se v první řadě zaměřuje na vývoj a prodej aplikací a her pro mobilní přístroje.
Tituly YOP!, Svět Mobilů a Mobil Hry bude od srpna vydávat mediální skupina MAFRA prostřednictvím společnosti MAFRA MEDIA s.r.o., která v současné době vydává hudební měsíčník FILTER a je vlastníkem hudební televize ÓČKO a pražských rádií Express a Classic FM.
Roman Latuske, člen představenstva a mluvčí mediální skupiny MAFRA říká: „Penetrace mobilních přístrojů v České republice je jednou z nejvyšších v Evropě. Mobilní telefony a technologie pro nás znamenají nový kanál pro prodej obsahu a oslovení mladé a technologicky orientované cílové skupiny.“
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz