EURO RSCG LIFE pro Normaderm
Cílem kampaně je informovat stávající a potenciální spotřebitelky o účincích této řady a zejména „nočních“ přípravků, formou aktuální speciální nabídky v podobě balíčku sedmidenní péče o pleť za zvýhodněnou cenu. Na podporu kampaně vytvořila agentura adaptaci atraktivního visuálu, který komunikuje speciální nabídku Normaderm formou televizních spotů a ve vybraných ženských časopisech. V lékárnách, kde jsou přípravky Normaderm výhradně prodávány, je kampaň podpořena speciální promo nabídkou sedmidenní péče v podobě balíčku, který zahrnuje minipřípravky řady Normaderm (krém pro den a noc, termální vodu aj.). Kampaň probíhá v České a Slovenské republice.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz