Počet nosičů stoupá
Tyto výsledky přinesl za první čtvrtletí Outdoor Media Projekt. Nejsilnějšími kraji v pokrytí venkovní reklamou jsou tradičně středočeský kraj s hlavním městem, jihomoravský a moravskoslezký kraj. Města se nejsilnější penetrací jsou Praha, Brno a Ostrava. Tato informace deklaruje, že jsou stále volné plochy pro reklamní nosiče.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz