Reklamní síť SUN rozšířena
Internetová reklamní síť SUN (Strong Unique Network) provozovaná společností ARBOmedia pokračuje v profilování portfolia zastupovaných serverů směrem k webům oslovujícím uživatele s vyšším socioekonomickým profilem a nadprůměrnou aktivitou na internetu. Stávající portfolio SUN je tvořeno 16 internetovými servery. „Síť SUN od vstupu nových členů očekává nejen nárůst počtu zasažených uživatelů internetu, ale především další posílení obsahové orientace sítě. Nové servery přispějí také k posílení stávajících ‚balíčků‘ nabízejících vysoce afinní zásah vybraných cílových skupin tzv. SUN packů v oblastech business, volný čas, auto-moto, IT a sport,“ sdělil Štěpán Wolde z ARBOmedie. Souhrnná návštěvnost SUN by se po začlenění nových serverů měla pohybovat nad úrovní 1,5 milionu reálných uživatelů měsíčně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz