(Kurzy.cz)
Podíl TV Nova na reklamních příjmech klesl na 46,6 %
Hrubé výdaje firem na televizní reklamy v ČR (bez slev a bonusů) v červenci stouply o 11 % r/r na 1,2 mld. Kč, sdělila firma TNS A-Connect. Tržní podíl TV Nova (vlastněné CME) meziročně klesl z 67,1 % na 46,6 %. Zdá se však, že Nova je schopna udržet stabilní tržní podíl nad 45 %.
Milan Vaníček
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz