(Kurzy.cz)
Prima získává větší tržní podíl na úkor Novy
-
Podle agentury TNS A-connect firmy letos v červnu celkově zvýšily výdaje na reklamu o 3% na 1.8mld. Kč oproti loňskému červnu. Vlajková loď CME, TV Nova ztratila 70% podíl na reklamním trhu z loňského června na letošních 47%, zatímco její hlavní konkurent TV Prima svůj podíl zvýšila na 41,7 % z 20,8%. (Bloomberg)
Tento údaj tak již potvrzuje několika měsíční pokles podílu CME na reklamním trhu. (Jakub Židoň,
Tyto zprávy pro vás vytváří Analytické oddělení České spořitelny
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz