(Kurzy.cz)
Zlatá koruna předala ceny nejlepším finančním produktům roku 2006
Zlatá koruna vyhlašuje výsledky soutěže o nejlepší finanční produkty roku 2006, v níž se utkaly produkty pro retail i pro podnikatele. Celkem ve čtrnácti kategoriích na základě výsledků hlasování Finanční akademie, jejímž předsedou je Otakar Schlossberger, finanční arbitr ČR, slavnostně uděluje ocenění Zlatá koruna, Stříbrná koruna a Bronzová koruna (viz Výsledková listina). O prestižní ocenění Zlaté koruny se letos ucházelo 142 finančních produktů, které přihlásilo téměř 50 společností.
„Ocenění v soutěži Zlatá koruna získává více než dvacet společností, což svědčí o velké konkurenceschopnosti produktů finančního trhu,“ uvádí místopředseda Finanční akademie Tomáš Ježek, prezident AFIZ.
[JJ1] Dále byla slavnostně předána ocenění vítězům patnácté kategorie „Nejoblíbenější finanční produkt roku 2006“, o němž rozhodly výsledky veřejného hlasování na finančním portálu www.zlatakoruna.info, zveřejněné již 4. května 2006.
„Dvě měřítka hodnocení soutěže, kterým procházejí všechny přihlášené produkty, ale i odlišné výsledky - mínění Finanční akademie a veřejnosti, dávají zpětnou vazbu nejen finančnímu trhu, ale i široké veřejnosti, k jejíž orientaci je soutěž určena. Každá společnost, jejíž produkt získal některé z ocenění, má právo toto ocenění, a to vždy včetně roku udělení, používat pro svoji marketingovou komunikaci a reklamu,“ uvádí ředitel soutěže Zlatá koruna Pavel Doležal.
Novinkou letošního ročníku je motivační program Zlaté koruny. Minulé tři ročníky přinášely výsledky Zlaté koruny finančním společnostem efektivní marketingový nástroj pro vnější komunikaci směrem ke klientům. Další přidaná hodnota Zlaté koruny je určena jejich vnitřní komunikaci. Za každým finančním produktem zůstávají trochu neprávem v pozadí lidé - jednotliví manažeři produktů, marketingoví specialisté, tým, který přivádí produkt k životu. Letos proto ve spolupráci s partnery, kteří reprezentují světově proslulé značky, oceňujeme také je. Věříme, že to podpoří zdravou rivalitu, a tím i nové kvalitnější produkty na finančním trhu.
Vítězné produkty soutěže Zlatá koruna i jména výherců veřejné soutěže, kteří obdrží ceny, věnované rovněž partnery soutěže, budou zveřejněny na www.zlatakoruna.info. Výherce cen z hlasování veřejnosti bude sekretariát soutěže Zlatá koruna kontaktovat na jimi uvedených adresách.
Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna
Partneři projektu Zlatá koruna 2006:
HP-Exclusiv s.r.o. (Ferrari, Maserati), Harley-Davidson, Buell, REDA, GOLF CLUB Hluboká nad Vltavou, Puma, Elviapro, Sony, Callaway GOLF, Marco Polo, Vinařství Bzenec BUNŽA, NEWTON IT
Hlavní mediální partner Zlaté koruny 2006:
Aktuálně.cz
Mediální partneři projektu Zlatá koruna 2006:
FinančníNoviny.cz, ČeskéNoviny.cz, Finance.cz, Peníze.cz, Kurzy.cz, FinExpert.cz, Osobní finance, Prosperita
Informace o vítězných produktech v jednotlivých kategoriích na www.zlatakoruna.info
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz