Věra Stárová (GfK-Praha)
Údaje o firmách  |  25.01.2005 14:54:57

GfK profiluje své aktivity v sektoru HealthCare


GfK profiluje své aktivity v sektoru HealthCare

1/25/2005 - Norimberk
Soubor ke stažení: 
/download/press/864_pd_cj_int.pdf


GfK prodává svůj 50% podíl ve švýcarské firmě IHA-IMS Health a zvyšuje svůj podíl v německé společnosti GPI Kommunikationsforschung Německo na 100 %. 

Norimberk, 10. ledna 2005GfK Group prodala svůj 50% podíl v IHA-IMS Health, a to společnosti IMS Health, Švýcarsko. Čistý výnoskapitálových účastí GfK Group bude v roce 2005 dosahovat přibližně 22 miliónů EUR. Zároveň GfK získala zbývající 20% podíl v německé firmě GPI Kommunikationsforschung, který byl v držení IMS Health.

Těmito kroky GfK Group profiluje své aktivity v mladém oboru HealthCare (péče o zdraví) a zintenzivňuje svůj zájem o jeho klíčové oblasti.

IHA-IMS Health poskytuje zdravotnickému průmyslu služby v oborech výzkumu trhu, výzkumu prodeje a řízení vztahů se zákazníky. Má 70 zaměstnanců a portfolio služeb poskytovaných touto firmou zahrnuje i informace o obratu a prodeji v lékárnách a soukromých lékařských praxích, které samy vydávají léky, a dále se také firma zabývá rozličnými indexy mapujícími švýcarský farmaceutický trh.

GPI Kommunikationsforschung, nyní 100% dceřiná firma GfK, se zabývá dvěmi oblastmi: výzkumem komunikace a samoléčbou. V prvním z těchto dvou sektorů jsou zkoumány komunikační činnosti realizované farmaceutickým průmyslem v oboru léků na předpis a výstupem z takových výzkumů jsou reklamní statistické údaje, reklamní dokumentace, tracking a speciální studie. V druhé oblasti - ve výzkumu samoléčby - jsou studovány volně prodejné léky a jiné zdravotní přípravky. Jádro aktivit GPI Kommunikationsforschung se soustřeďuje na reklamní statistiky, reklamní dokumentaci, a speciální studie včetně výzkumu chování spotřebitelů, k čemuž je využíván výzkum chování zákazníků medic*scope®.

Za poslední dva roky GfK Group realizovala rozsáhlé investice s cílem zesílit svou přítomnost na rychle rostoucím zdravotnickém trhu. Zdravotnicky zaměřené uskupení firem společnosti GfK zahrnuje i akvizici 51 % firmy V2 GfK z roku 2003, čímž GfK docílila vedoucí pozice v ad hoc výzkumu v oboru HealthCare ve Spojených státech.

Trh pro ad hoc marketingový výzkum ve farmaceutickém a HealthCare sektoru dosahuje celosvětově objemu 900 miliónů EUR. GfK se svojí divizí HealthCare nachází mezi třemi vedoucími společnosti poskytující ad hoc informační služby v globálním farmaceutickém výzkumu trhu. GfK je jednička na německém trhu v komunikačním servisu pro lékaře, lékárníky a klientský panelový výzkum. Také jako poskytovatelé informačních služeb o prodeji v dentální a veterinářské medicíně jsme číslo jedna v Německu, Francii, Velké Británii a Irsku.

 

GfK Group

GfK Group má více než 130 poboček a dceřiných společností působících
v 57 zemích světa. Zaměstnává více než 5 500 pracovníků. V roce 2003 dosáhla obratu 595,3 milionů EUR. Aktivity skupiny GfK jsou rozděleny do pěti obchodních segmentů: Consumer Tracking, HealthCare, Retail & Technology, Media a Custom Research. Více viz: www.gfk.com

 

Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:

Consumer Tracking

Informační servis  k otázkám trhu a marketingu dotýkajících se každodenního nákupního rozhodování  a chování spotřebitelů nejen u předmětů denní potřeby, ale i předmětů dlouhodobé spotřeby a služeb.

Více viz: www.gfk.com

HealthCare

Informační servis k otázkám vývoje produktů, komunikace, image a cenových vazeb léčiv, tržní pozice a spokojenosti zákazníků, měření množství a obratu použitých materiálů a produktů u zubních lékařů a laboratoří, měření spotřeby      veterinárních léčiv. 

Více viz: www.gfk.com

Retail & Technology Informační servis k otázkám marketingu, logistiky a odbytu v průmyslu a obchodu, působících na trhu spotřební techniky.
Více viz:
www.gfkms.com
Media Informační servis o chování a postojích uživatelů médií. Nejde přitom jen o kvantitativní analýzy diváků, čtenářů posluchačů, ale i o kvalitativní studie zaměřené na jejich akceptaci, preference a vybavování si mediálních obsahů.
Více viz:
www.gfk.com
Custom Research

Informační servis o vývoji, pozici a péči o produkty a nabídky služeb k optimalizaci mixu marketingové politiky aktivit a k řízení produktových a firemních značek, jakož i k loajalitě spotřebitelů.

Více viz: www.gfkcr-ww.com

Další informace:

Kontakt: public.affairs@gfk.de
Volně prodejné studie:
Nabídkový list:
Prezentace:
Relevantní články:


On-line Shop
- prodej dovolených, stavebního spoření a hypoték, PF a připojení k internetu

Pro bližší info klikněte na malé obrázky.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688