Škoda Auto zvýšila prodej v Indii meziročně o 70 pct.
Celkem 693 osobních vozů prodala v září na indickém trhu společnost Škoda Auto India. Oproti září 2003 se prodeje zvýšily o 70 procent. Z letošního plánu, který činí osm tisíc prodaných škodovek, již Škoda Auto India za tři čtvrtletí splnila zhruba ze 70 procent. Pro zpravodajský server India Infoline to uvedl ředitel společnosti Škoda Auto India Imran Hassen. Hassen dodal, že k vyššímu prodeji pomohlo uvedení nových modelů na trh. Nyní Škoda Auto v Indii nabízí octavie v pěti provedeních - L&K, Elegance, Ambiente, Rider a RS - a od letošního roku nabídku rozšířila o luxusní vozy Škoda Superb. Za celý loňský rok se na indickém trhu prodalo 4451 aut značky Škoda. Škoda Auto vstoupila na indický trh v roce 2000, kdy se poprvé představila na autosalonu Auto Expo v Dillí. V roce 2001 vybudovala nákladem 56 milionů dolarů (1,7 miliardy korun) montážní závod u města Aurangábád, v blízkosti indického průmyslového a finančního centra Bombaje. Letos v únoru Škoda Auto otevřela v Aurangábádu novou montážní halu, a zvýšila tím výrobní kapacitu na dvojnásobek. -dtr-, -kaj- |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz