Mercedes-Benz M nebo Volvo S80 - Srovnání spolehlivosti
Mercedes-Benz M nebo Volvo S80 - Auta s podobnou spolehlivostí
Srovnání spolehlivosti 1 až 3 roky
Srovnání Mercedes-Benz M s | Závady v % | Průměrně najeto km | |
---|---|---|---|
70 | BMW 5 | 7.40% | |
71 | Peugeot 206 | 7.50% | |
71 | Peugeot 307 | 7.50% | |
73 | Nissan Micra | 7.60% | |
74 | Fiat Seicento | 7.70% | |
74 | Kia Sephia | 7.70% | |
74 | Volvo S80 | 7.70% | |
77 | BMW X5 | 7.90% | |
78 | Ford Ka | 8.00% | |
79 | Mercedes-Benz M | 8.10% |
Srovnání spolehlivosti 4 až 5 let
Srovnání Mercedes-Benz M s | Závady v % | Průměrně najeto km | |
---|---|---|---|
24 | Mercedes-Benz M | 8.30% | |
28 | Audi A3 | 8.80% | |
29 | Ford Focus | 9.30% | |
29 | Smart Fortwo | 9.30% | |
31 | Honda Civic | 9.40% | |
32 | Suzuki Vitara | 9.50% | |
32 | Volvo S80 | 9.50% | |
32 | VW-Volkswagen Polo | 9.50% | |
35 | VW-Volkswagen New Beetle | 9.70% | |
36 | Citroën Xantia | 9.80% | |
Kompletní pořadí pro rok 2006 |
Mercedes-Benz M nebo Volvo S80 - podrobné porovnání spolehlivosti a závad
Typ vozu: | Mercedes-Benz M | Typ vozu: | Volvo S80 |
závady / pořadí | závady / pořadí | ||
Report 2020 | Průměr: 18.5% / 42 | Report 2020 | |
6 až 7 let | 9.2% / 11 | 6 až 7 let | |
10 až 11 let | 27.9% / 73 | 10 až 11 let | |
Report 2019 | Průměr: 15.5% / 36 | Report 2019 | |
1 až 3 roky | 3.3% / 10 | 1 až 3 roky | |
4 až 5 let | 6.6% / 18 | 4 až 5 let | |
8 až 9 let | 24.6% / 75 | 8 až 9 let | |
10 až 11 let | 27.4% / 41 | 10 až 11 let | |
Report 2018 | Průměr: 15.7% / 44 | Report 2018 | |
1 až 3 roky | 2.8% / 6 | 1 až 3 roky | |
4 až 5 let | 5.8% / 10 | 4 až 5 let | |
6 až 7 let | 16.4% / 66 | 6 až 7 let | |
8 až 9 let | 23.8% / 75 | 8 až 9 let | |
10 až 11 let | 29.7% / 65 | 10 až 11 let | |
Report 2017 | Průměr: 21.0% / 60 | Report 2017 | |
1 až 3 roky | 2.5% / 6 | 1 až 3 roky | |
6 až 7 let | 17.2% / 83 | 6 až 7 let | |
8 až 9 let | 22.1% / 64 | 8 až 9 let | |
10 až 11 let | 42.0% / 86 | 10 až 11 let | |
Report 2015 | Průměr: 30.2% / 72 | Report 2015 | |
4 až 5 let | 12.9% / 56 | 4 až 5 let | |
6 až 7 let | 19.8% / 59 | 6 až 7 let | |
8 až 9 let | 43.2% / 95 | 8 až 9 let | |
10 až 11 let | 44.8% / 78 | 10 až 11 let | |
Report 2014 | Průměr: 24.9% / 60 | Report 2014 | |
1 až 3 roky | 7.9% / 45 | 1 až 3 roky | |
4 až 5 let | 14.0% / 51 | 4 až 5 let | |
6 až 7 let | 18.9% / 43 | 6 až 7 let | |
8 až 9 let | 42.7% / 95 | 8 až 9 let | |
10 až 11 let | 41.0% / 67 | 10 až 11 let | |
Report 2013 | Průměr: 22.7% / 72 | Report 2013 | |
1 až 3 roky | 6.2% / 75 | 1 až 3 roky | |
4 až 5 let | 9.7% / 55 | 4 až 5 let | |
6 až 7 let | 30.0% / 105 | 6 až 7 let | |
8 až 9 let | 32.0% / 80 | 8 až 9 let | |
10 až 11 let | 35.5% / 60 | 10 až 11 let | |
prům. 1 až 11 let | 22.7% / 56 | prům. 1 až 11 let | |
Report 2012 | Průměr: 20.1% / 71 | Report 2012 | |
1 až 3 roky | 7.0% / 90 | 1 až 3 roky | |
4 až 5 let | 9.0% / 52 | 4 až 5 let | |
6 až 7 let | 26.2% / 97 | 6 až 7 let | |
8 až 9 let | 26.8% / 69 | 8 až 9 let | |
10 až 11 let | 31.4% / 62 | 10 až 11 let | |
prům. 1 až 11 let | 20.1% / 54 | prům. 1 až 11 let | |
Report 2011 | Průměr: 20.0% / 74 | Report 2011 | |
1 až 3 roky | 7.1% / 97 | 1 až 3 roky | |
4 až 5 let | 17.8% / 110 | 4 až 5 let | |
6 až 7 let | 21.1% / 78 | 6 až 7 let | |
8 až 9 let | 28.0% / 68 | 8 až 9 let | |
10 až 11 let | 26.0% / 36 | 10 až 11 let | |
prům. 1 až 11 let | 20.0% / 54 | prům. 1 až 11 let | |
Report 2010 | Průměr: 14.8% / 75 | Report 2010 | |
1 až 3 roky | 5.0% / 63 | 1 až 3 roky | |
4 až 5 let | 15.4% / 105 | 4 až 5 let | |
6 až 7 let | 17.6% / 74 | 6 až 7 let | |
8 až 9 let | 21.0% / 56 | 8 až 9 let | |
Report 2009 | Průměr: 15.4% / 68 | Report 2009 | |
4 až 5 let | 11.2% / 80 | 4 až 5 let | |
6 až 7 let | 16.1% / 72 | 6 až 7 let | |
8 až 9 let | 19.0% / 53 | 8 až 9 let | |
Report 2008 | Průměr: 11.6% / 58 | Report 2008 | |
1 až 3 roky | 8.1% / 106 | 1 až 3 roky | |
6 až 7 let | 12.8% / 41 | 6 až 7 let | |
8 až 9 let | 14.0% / 26 | 8 až 9 let | |
Report 2007 | Report 2007 | Průměr: 11.6% / 40 | |
4 až 5 let | 4 až 5 let | 10.1% / 48 | |
6 až 7 let | 14.2% / 41 | 6 až 7 let | 13.0% / 32 |
Report 2006 | Průměr: 8.2% / 52 | Report 2006 | Průměr: 8.6% / 53 |
1 až 3 roky | 8.1% / 79 | 1 až 3 roky | 7.7% / 74 |
4 až 5 let | 8.3% / 24 | 4 až 5 let | 9.5% / 32 |
Report 2005 | Průměr: 8.3% / 53 | Report 2005 | Průměr: 6.8% / 29 |
1 až 3 roky | 7.5% / 73 | 1 až 3 roky | 5.1% / 30 |
4 až 5 let | 9.0% / 32 | 4 až 5 let | 8.5% / 27 |
Report 2004 | Report 2004 | ||
1 až 3 roky | 1 až 3 roky | 7.1% / 87 | |
Report 2003 | Report 2003 | ||
1 až 3 roky | 4.2% / 37 | 1 až 3 roky | 4.5% / 46 |
Příbuzné stránky
- Energie - srovnání cen energií
- Srovnání cen plynu 2020
- Srovnání hypoték - porovnání úrokových sazeb a poplatků hypotéky
- Srovnání cen elektřiny 2020
- Nejlevnější tarify 2023 - srovnání tarifů operátorů
- Srovnání půjček - sazby, podmínky, poplatky
- Náhrada mzdy za karanténu nebo nemoc v roce 2020 - Kolik peněz dostanete za prvních 14 dnů?
- Sleva na manželku 2023 - 24.840 Kč. Slevu na manžela nebo manželku můžete uplatnit, pokud manželka / manžel nemá příjmy vyšší než 68.000 Kč.
- Mercedes-Benz E nebo Volvo S80 - Srovnání spolehlivosti
- Volvo S80 nebo Mercedes-Benz SLK - Srovnání spolehlivosti
- Volvo S80 nebo Mercedes-Benz 124 - Srovnání spolehlivosti
- Volvo S80 nebo Mercedes-Benz CLS - Srovnání spolehlivosti
Okénko finanční rady
Miren Memiševič, Skupina Klik.cz
Letní horké měsíce a jejich dopad na spotřebu energie. Jak optimalizovat náklady?
Petr Špirit, Bidli
Zveřejněná data inflace potvrzují, že stále není definitivně vyhráno
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Martin Steiner, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Lenka Rutteová, Bezvafinance
ČNB požaduje jiná pravidla odměňování finančních poradců. Pomůže to klientům?
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Současné výhodné ceníky energií mohou zajistit klidnou topnou sezónu
Michaela Prátová, RekvalifikačníKurzy.cz
„Jsem v kurzu“: Jak získat rekvalifikaci zdarma nebo za zlomek ceny
Alena Kastnerová, Direct Family
Pojištění na školu v přírodě: Klid pro rodiče, jistota pro děti
Lukáš Raška, Portu
Základní fakta o finančních trzích, která by měl znát každý investor
Jaroslav Rada, Česká síť